ראשי

— ילד הזקוק לטיפול רפואי מיוחד

ייעוץ, הכנה והגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי
ילד הזקוק לטיפול רפואי מיוחד

זכאות לקצבת ילד נכה בגין טיפולים רפואיים מיוחדים תנתן לילד שהגיעה לגיל 90 יום, ורופא מומחה מטעם המוסד קבע כי בשל מחלה כרונית קשה הוא זקוק לאחד מהטיפולים הבאים:

  • ילד הזקוק אחת לחודש, לפחות, לעירוי של אחד מאלה: דם, מוצרי דם, תחליפי דם, תכשירים נוגדי זיהום, ועירויים אחרים למטרות טיפול ממושך.

  • ילד המקבל טיפול קבוע בדיאליזה או הזקוק באופן קבוע לצנתור שלפוחית השתן פעמיים ביום לפחות.
  • ילד המקבל טיפול אימונוסופרסיבי קבוע ויומיומי לאחר השתלת איבר או מח עצמות, והכל לתקופה שלא תעלה על 3 שנים ממועד ההשתלה ובתקופה שבה סובל הילד ממחלה משנית ממושכת וקשה כתוצאה מהטיפול האמור.
  • ילד הזקוק פעם בחודש לפחות לעירוי של תכשירים ציטוטוקסיים או המקבל טיפול בקרינה מייננת לפני או אחרי טיפול כירורגי בשל גידול ממאיר, והכל במשך תקופת הטיפול כאמור ובחצי השנה שלאחריה, וכן בתקופה שבה סובל הילד ממחלה ממושכת קבועה וקשה שנוצרה כתוצאה מטיפול כאמור.
  • ילד הזקוק להזנה תוך ורידית או להזנה בזונדה טיפתית, או שבשל ליקוי גופני חמור כל האכלה שלו דרך הפה או בכל דרך אחרת נמשכת שעה אחת לפחות.
  • ילד אשר בשל ליקוי גופני חמור יש לו אורטרוסטמיה, גסטרסוטומיה, גגונוסטומיה, קולוסטומיה או ציסטסטומיה ואשר רופא שהמוסד הסמיכו לכך קבע כי הוא זקוק לטיפול כאמור במשך שנה לפחות.

ילד שיש לו דחף בלתי נשלט לאכילה, העוסק באופן כפייתי ומתמיד בחיפוש אחר מזון בלא אבחנה או התייחסות לטיב האוכל, והכל כתוצאה מהפרעה אורגנית מרכזית ברורה, עם ליקוי כרומוזומלי מוכח.

ילד המקבל טיפול בחמצן ברוב שעות היממה או הסובל מטרכאוסטומיה.

התמחויות נוספות

משפט אזרחי

ייצוג בבית משפט

מתן חוות דעת משפטית

הסכמי מכר

ייצוג מול המועצה לצרכנות

צוואות וירושות

חוזים

דיני צרכנות

ייצוג בבתי משפט

ליטיגציה אזרחית ומסחרית

חיפוש

הישארו בקשר

מלא את הטופס ובחר את העדפות המנוי לקבלת תקשורת אלקטרונית מהשדות שאתה מעוניין בהם.

על ידי מתן הסכמתך, אתה מאשר משרד עוה"ד אמון ושות' ישלח אליך תקשורת אלקטרונית (עלוני מידע, עלונים, חדשות, אירועים וכו '). המידע האישי שלך ישמש בכדי לספק לך מידע בהתאם להעדפות שציינת לעיל ובהתאם לחוקי הפרטיות הרלוונטיים. אתה יכול לשנות את המנוי שלך להתקשורת שלנו או לבטל את הרישום בכל עת על ידי שליחת דוא"ל לכתובת info@amon-law.co.il או על ידי לחיצה על כפתור ה"ביטול" בתחתית הדוא"ל שלנו.

מעוניינים שניצור איתכם קשר?

מעוניינים ליצור שיתוף פעולה​

עו"ד ושותפים עסקיים​

עו"ד ושותפים עסקיים​
יצירת קשר

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

משרדים
לא נמצא מידע
דילוג לתוכן