ראשי

— הגשת תביעות ייצוגיות

ייצוג צרכנים
הגשת תביעות ייצוגיות

אני חושב שיש לי עילת תביעה כיצד מתקדמים?

כדי להתקדם עליכם ליצור עימנו קשר, או באמצעות השארת פרטים באתר ואנו נשוב אליכם באותו יום עסקים, ונבחן האם עילת התביעה שלכם מתאימה כתביעה ייצוגית, מאחר ויש רשימה מפורטת של מקרים בהם ניתן להגיש תביעה ייצוגית. את הרשימה המפורטת תוכלו למצוא במאמר הבא.

במידה ועילת התביעה נמנית עם אותם מקרים בהם ניתן להגיש תביעה ייצוגית, אנו בוחנים את סיכוי הצלחת התביעה היבט משפטי והיבט כלכלי. הכוונה בהיבט הכלכלי היא ההיתכנות הכספית שיכולה לנבוע כאשר התביעה תתקבל. שכן המשאבים הרבים הנדרשים בניהול תביעה ייצוגית נבחנים במשקפיים של עלות מול תועלת, ובמידה והתועלת לא תהיה מספקת, ייתכן ונמליץ לא להגיש את התביעה.

איך ניתן להבטיח שהמידע שאמסור ישמר חסוי?

המידע הנמסר למשרדנו נשמר בסודיות מוחלטת וחל עליו חיסיון עו"ד לקוח. המשרד מתחייב לא לעשות כל שימוש במידע שנמסר באמצעות הלקוחות ולא להעבירו לצד שלישי ללא הסכמת הלקוחות. חשוב לציין, כי גם לאחר שפניתם אלינו ומסרתם לנו את המידע, הנכם רשאים להחליט לא להגיש את התביעה באמצעות משרדנו, או בכלל.

תהליך של בניית תביעה ייצוגית

שלב ראשון – עו"ד בוחן האם התביעה מתאימה לשמש כתביעה ייצוגית. כאשר לקוח יוצר קשר עם משרדנו בנוגע לתביעה ייצוגית פוטנציאלית, עורך דין המומחה בתחום מעריך את עילות התביעה ובוחן את חוזק הראיות כדי לקבוע אם ניתן להגיש תביעה. במסגרת הבחינה המשפטית נבדקים, בין היתר:

בתור משרד שחרת על דגלו לקדם אג'דנות חברתיות, אנו מסייעים ללקוחות המשרד להבין לעומק את נושא התובענות הייצוגיות ועוזרים ללקוחות לנקוט פעולה ולהגיש תביעה ייצוגית כנגד תאגידים וגופים אשר מעדו ופגעו בציבור רחב.

  1. האם התביעה התיישנה;
  2. האם הוגשה תביעה באותו עניין לבית המשפט.
  3. האם הוגשו תביעות דומות לבית המשפט וקיימים פס"ד קודמים ו/או שבית המשפט נתן את דעתו באותו נושא, ומעל לכל – האם התביעה התקבלה.
  4. האם החברה/ הרשות הציבורית נמצאת בהליך של פירוק או שיש הגנה כלשהי המונעת את הגשת התביעה.
  5. האם הלקוח כשיר לשמש כתובע ייצוגי מאחר ולא כל אדם יכול למלא תפקיד זה.

הבחינה המקדמית חשובה מאוד מאחר ובתי משפט ידחו תביעות סרק או לחילופין תביעות שאינן מתאימות לניהול כתביעה ייצוגית, ולכן חשוב שעורך הדין יעריך נכון את התביעה הפוטנציאלית לפני הגשת התביעה.

שלב שני – הכנת התביעה הייצוגית. לאחר הבדיקה המשפטית עו"ד המומחה בתביעות ייצוגית יכין את הבקשה וכתב התביעה ויגיש אותה לבית המשפט.

שלב שלישיניהול התביעה בבית המשפט כדי להביא לאישורה. ניהול התביעה הינו שלב קריטי שבו עו"ד ממקסם את פעולותיו על מנת להוכיח כי קיימת עילת תביעה כך שבסופו של יום בית המשפט יכריע לטובת התובע הייצוגי.

התמחויות נוספות

הסכם מייסדים

ייצוג בבית משפט

הסכמי רכש/מכר

ייצוג מול תביעות עובדים וכן ייצוג בתביעות נגד עובדים

תביעות מול מעסיקים

ייצוג בבתי משפט

עריכת חוזים והסכמים

דמי תיווך

הסכמים עם נותני שירות

חיפוש

הישארו בקשר

מלא את הטופס ובחר את העדפות המנוי לקבלת תקשורת אלקטרונית מהשדות שאתה מעוניין בהם.

על ידי מתן הסכמתך, אתה מאשר משרד עוה"ד אמון ושות' ישלח אליך תקשורת אלקטרונית (עלוני מידע, עלונים, חדשות, אירועים וכו '). המידע האישי שלך ישמש בכדי לספק לך מידע בהתאם להעדפות שציינת לעיל ובהתאם לחוקי הפרטיות הרלוונטיים. אתה יכול לשנות את המנוי שלך להתקשורת שלנו או לבטל את הרישום בכל עת על ידי שליחת דוא"ל לכתובת info@amon-law.co.il או על ידי לחיצה על כפתור ה"ביטול" בתחתית הדוא"ל שלנו.

מעוניינים שניצור איתכם קשר?

עו"ד ושותפים עסקיים​

יצירת קשר

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

משרדים
גני תקווה

דרך הבשמים 1
5591896
ישראל

Manchester

25 Stanley road
Salford M7 4FR
ENGLAND

דילוג לתוכן